sâmbătă, 20 februarie 2010

Scrisoare catre sufletul meu

Tu, suflete...



De gasesti aceasta scrisoare,
Inseamna ca eu nu mai sunt.
M-am dus la o scurta plimbare;
Esti un inger,suflet marunt?

Adu-ti aminte ce mult ma iubeai,
Adu-ti aminte ce mult ma doreai.
De inca ma iubesti, nu varsa lacrimi
Gaseste-ti refugiu in alte inimi.

Suflete,cat eu te iubeam
In fiecare zi te plangeam
Un moment eu cautam
Si iubirea ti-o furam.

suflete,uita-te in oglinda
cauta-ti trupul de-odinioara
Priveste-ti ochii si patrunde-i...
Nu-i asa ca te vezi pe tine?

Iubite-mi-ai trupul,suflete
Ce sade trist in pamant,
Ca-s tarana acum in sicriu...
Pana si cimitiru-mi murmura

Cantece de jale si dor
Fluiera pan` si natura
Plang al meu, al tau amor
.........................
Ei mi-au daruit doar ura.

De-mi vei vizita mormantul
Uda-mi usor cu iubire pamantul
Cu rauri de lacrimi-nsetatul
Sa stanga lumanarile flamandul.

Adu-ti aminte de-a ta lume
Invizibila o credeai tu,trupule
Acum poti vedea acea lume...
Ce n-o intelegeai nicicand,tu, trupule?

Mi-ai gasit intrebarile,
Mi-ai gasit raspunsurile?
Inca-mi mai vezi visurile
Cand priveam apusurile?

Suntem noi doi,in intunericul unui cavou
Suflet cazut intr-un abis,imi murmuri un ecou
m-ai lasat cenusa in amor...
ce-mi sunteti voi cand eu am sa mor?

Tu, suflete...esti eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu