vineri, 12 februarie 2010

era ieri si inca-i azi

Te caut ca altadata si alerg spre tine prin ploaia marunta si frigul iernii,sperand sa te gasesc,ingerul copilariei mele!Tristetea isi face culcus in inima mea,caci pierduta in labirindul blocurilor,prezenta ta ma incojoara si ma imbratiseaza calduros de rece. Imi esti ca stelele de sus ,luceafarul vietii mele!Regaseste-ma caci m-am pierdut in falsele iubiri inselatore...si ai ramas doar tu.Numai tu amageste-ma cu iubirea ta visatoare de-ntai nascut al sperantelor mele si poarta-ma in palmele tale uriase,protectorul inocentei mele!Reda-ma tie si reinvie-ma dupa ce ard de dorul tau ,sa nu mai mor vreodata in bratele tale,copil jucaus!Inchide-ma in inchisoarea sufletului tau ,caci bucuroasa as sta in ea sa-ti numar la infinit bataile inimii tale,incalzita de sunetul vocii mele ce-ti canta in culori.Stii ca iubesti culorile curcubeului,asa cum stii ca tu esti eu,iar eu sunt tu,eterninatea dragostei de stele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu